wolla den weldedige

Just another WordPress.com weblog

yO! September 21, 2006

Filed under: Uncategorized — wolla @ 8:42 am

No prøve æ ijænn..
Har skrevet et par tekster veldig lik denne som ikke har endt opp på rette plass, så jeg gjør et forsøk til:P
Endelig har jeg fått rotet meg til å jobbe med min wordpress og utforsket litt..
Akkurat nå er alle de andre på tur i stormarka mens jeg sitter her å nerder på wordpress og smugmug..litt kjipt, men sånn er det. Jeg har fått utdelt en oppgave av selveste Geirsan å leke meg litt på våre gale og globale-sider.

Mæ å Anevænnen i KenYA:)
Mæ å AneVænnen i kenYA

KenYa var noe av det værste, men igjenn det beste jeg har vært med på. Sitter igjen med en helt ubeskrivelig følelse etter den turen. Hva skal en si liksom? Det er værtfall sikkert at til Kenya skal jeg tilbake til en gang!

 

3 Responses to “yO!”

  1. Mr WordPress Says:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. geirsan Says:

    Hei Wolla

    Bra greier. Oppgaven fullført til alles store tilfredsstillelse.

  3. Ane Says:

    søta. Så glad i deg!


Leave a comment